Dolan

Members
  • Content count

    14,833
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Dolan last won the day on November 25 2016

Dolan had the most liked content!

Community Reputation

12,851 Excellent

About Dolan

  • Rank
    EXCESSIVETROUSERPLEATS

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Converted

  • Local Area
    Outside NZ

Recent Profile Visitors

827 profile views
  1. haha I wouldn't bank on the cook and spawn being there. but if they are Poppy will be on the rums/in the dumb waiter
  2. oh che I have two of those 750-16 deestones that've done only a couple of hundred km in me shed that I'll probably never use. can source good price on two more to match them up for ya. hit me up when you're ready for a set of tyres and I'll sort ya something
  3. Yeah they can be weird amalgamation of all models after this long!!!
  4. Shit yes! Those spouts are stock usually. At least on the ones with fuel tank where yours is anyway. Mine is rear tank and doesn't have one/it's been lost. Fuel bowers seem to like it better if you take them out anyway. Pics of dash? If it has vinyl dash with gauges by steering wheel it's a three. Tin dash with centre gauges is 2a. Defo have a three front on there tho
  5. KEN AS A BEN FOR THIS TBH
  6. haha man those firestone are AMAZING!! you might be shit out of luck for XM+S but I'll see if anything a little more retro is available. I think I have one only michelin in a pattern similar to this on my parts wreck vogue. the rest are something like dunlop adventurers or something.
  7. dunlop should indent them for you. can still get those in 7.50r16 on brand new 70 series cruisers. you may find this to be the issue quite regularly. what pattern michelin would you be after? again, michelin dealers should indent them for you. may not be overnight of course. pm me if you're keen to get into some michelins though. we do 'em at work and althoguh I don't have much to do with that side of our business, i can defo get the boss onto it for ya. He's usually pining people getting stuff for old cars in teh original pattern and has had no problem sorting a couple of sets of michelin metrics for citroens for me, and recently got a hold of a set of the original michelins that his trump stag came on.
  8. oh man such neglect. so i whacked a couple of new bearings in the gearbox, repacked rear wheel bearings and new hub seals, new bits and pieces for the motor, got mucked around by old mate with the head. bought another whole motor then spent heaps on that one';s head to get it ready. put together, got running, then chipped away veerrrry slowly at the last few jobs like replacing all the lights, new brake hoses, removing a couple of leaves from the front springs to make it ride a little nicer etc. finally got my arse into gear and got her woffed on saturday. glorious! she's got a Jim carb on it and I'm not that happy with it! hesitates when taking of from intersections unless you're pretty hard up it. will build something up from the 2-3 spares I have, and do some further timing fettling. plus, tdc is correct on the balancer but holy shit does it run pooze/not at all if you time it as per specs. it's apparently running like 40 degrees of inital advance. wat! timed her by ear and don't even worry about that shit and it's mint. goes a little better than the old 186 did, and seems to have a little more top end which is what I was after, plus doesn't sound like it's going to explode and doesn't blow all it's oil out the breather. success.
  9. she's been chopped down to a ute. will get you some pics of various shit at some stage
  10. shit yeah!!!!! will be watcing this with interest. can't beat an early 2 door (and any resto work you do to it will be fully worthwhile. they're worth decent coin now!) I have a late 80s vogue if you need any bits.
  11. dayum. I should really buy a 22mm one for my lifan 125 conversion so that i have integrated tap gutted she dropped guts on ya!!
  12. whoa did you get this sex machine going again recently??